Mondják, akad példa a Szövetség irataiban olyan esetnek, mely során egy egész tórendszer vizét tette savassá egyetlen Boszorkánymester. Szerencsére időben levadászták - ha varázslatát lett volna ideje másnak is átadni, egész városok élelem-utánpótlását semmisítethetné meg egy-egy jól képzett stratéga...
Rontás:
Az egyik legnehezebb, ugyanakkor legjellemzőbb varázslat-típusa a Boszorkánymestereknek. Sötét tudásuk gyakorlásához, bár nem feltétlenül szükséges, de komoly segítség nyújt az Orvoslás, vagy az Élettan képzettségekben való jártasság. 1. foka 6 KP, 2. foka 10 KP, 3. foka 14 KP, 4 foka 20 KP, míg az 5. fok eléréséhez 30 KP-t kell elkölteni. Az ilyen tudású Boszorkánymesterek már körök alatt képesek végezni az ellenük törővel - vagy Aurájukat telíthetik valamely fertőzéssel, melyre ők maguk persze már immunisak... 5. foka automatikusan emeli 1 fokkal a Betegségmágia képzettség fokát (max. 4-ig)
Átok:
1. foka 3 KP, 2. foka 6 KP, 3. foka 12 KP, 4. foka 16 KP, 5. foka 25 KP. Az 5. fok ismerői már képesek lehetnek a legvadabb hatású átkok létrehozására - ilyen például, ha az átok csak bizonyos személyekre érvényesül, és csak akkor, ha elhagyják a kijelölt területet...
Méreg:
Gyakorlásához létfontosságú a Méregkezelés képzettség, és a Méregkeverés alapjait is illik elsajátítani - csak jobb az, ha az ember(?) tudja, mit csinál... 1. foka 3 KP, 2. foka 6 KP, 3. foka 10 KP, 4. foka 15 KP, míg az ötödik fok eléréséhez 35 KP kell (nem elírás!) - egy 5.-6. fokú Méregkeveréssel kombinálva így már komoly bannarák készíthetőek...
Természeti mágia:
Kevés Boszorkánymester mélyed el igazán a Természeti Mágia rejtelmeiben - főleg azért, mert csekély hatalmuk gyakran nem csak a varázslás, hanem a tanulás útjába is áll. 1. foka 6 KP, 2. foka 12 KP, 3. foka 16 KP, 4. foka viszont már csak 20 KP, 5. foka 25 KP. Ebből látszik, hogy sok türelem és kitartás kell alkalmazásához - 5. fokú használója azonban egész országnyi területeken irányíthatja az időjárást, és játszva dönthet romba városokat, ha úgy akarja...
Mentál- és Asztrálmágia:
1. foka 4 KP, 2. foka 8 KP, 3. foka 12 KP, 4. foka 16 KP, 5. foka 25 KP.
Betegségmágia:
Szinte teljesen megegyezik a Rontásoknál leírtakkal; 5. foka automatikusan emeli 1 fokkal a Rontás képzettség fokát (max. 4. fokig.)
Nekromancia:
A Nekromancia képzettség 1. foka 3 KP, 2. foka 8 KP, 3. foka 12 KP, 4. foka 20 KP, míg 5. foka 35 KP - ekkor már az összes kaszt nekromantikus varázslatait is használni tudja (más kasztokét is!).
|